Slajd 01

Konkurs „La France sur mon T-shirt”

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w III edycji ogólnopolskiego konkursu na projekt koszulki promującej język francuski pt. „La France sur mon T-shirt”.
Organizatorami konkursu są III LO im. Unii Lubelskiej w Lublinie i SP 29 im. Adama Mickiewicza w Lublinie we współpracy ze Stowarzyszeniem Nauczycieli Języka Francuskiego w Polsce PROF-EUROPE oddział Lublin. Konkurs objęty jest patronatem Instytutu Francuskiego w Warszawie.
Pracę konkursową należy wykonać na MĘSKIEJ koszulce typu T-shirt rozmiar M, a w przypadku wykorzystania zdjęć lub techniki komputerowej dodatkowo fotografię/projekt w formacie jpg (Każde przesłane zdjęcie powinno być jakościowo dobre, o bardzo dobrej rozdzielczości i posiadać ponad 1 MB rozmiaru).
Praca konkursowa musi zawierać spójną wizualnie kompozycję elementu graficznego oraz sloganu w języku francuskim.
1 uczestnik może wykonać 1 pracę.
W ramach etapu szkolnego zostanie wyłonionych 5 najciekawszych prac, które zostaną następnie przesłane do organizatora konkursu.
Termin: Prace należy wykonać przekazać do 20 listopada 2021 (prace dostarczone po tym terminie nie będą brane pod uwagę).
Prace należy dostarczyć do sali 109 do pani Anny Rewickiej-Lor.
Regulamin konkursu jest dostępny na stronie III LO im. Unii Lubelskiej w Lublinie i SP 29 im. Adama Mickiewicza w Lublinie oraz Instytutu Francuskiego w Warszawie:
http://www.3lo.lublin.pl/La_france_sur_mon_tshirt,pl,news,1,1,2866.html
file:///C:/Users/LMK/Downloads/Regulamin_konkursu_logo_T-shirt_2021.pdf

Z wszelkimi pytaniami dotyczącymi udziału w konkursie prosimy zwracać się do pani Anny Rewickiej-Lor (sala 109 lub przez dziennik elektroniczny)

Nasza lokalizacja

Nasz adres

III Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej we Włocławku

ul. Bechiego 1
87-800 Włocławek
sekretariat: tel. 54 2322965

e-mail: sekretariat@lmkwloclawek.pl

Inspektor ochrony danych: Jadwiga Olejniczak
Telefon: +48 54 427-01-58
e-mail: jolejniczak@cuwpo.wloclawek.pl

Dziennik elektroniczny

Biuletyn informacji publicznej

LMK w Social Media