Wniosek o mLegitymację
Można już składać wniosek o wydanie mLegitymacji. Druk do pobrania.
Szanowni Państwo,
Drodzy Rodzice i Uczniowie,
w związku z pojawieniem się możliwości korzystania z mLegitymacji, czyli legitymacji szkolnej w wersji cyfrowej w aplikacji mObywatel Junior, osoby zainteresowane wydaniem takiego dokumentu proszone są o złożenie wniosku w formie papierowej do sekretariatu Szkoły.
W skład formularza wchodzą:
- Klauzula informacyjna (2 strony) z podpisem,
- Zgoda na wydanie mLegitymacji i wykorzystanie wizerunku (1 strona) z podpisem
- Wniosek o wydanie mLegitymacji (1 strona) z podpisem.
Przyjmowane będą wyłącznie kompletne formularze.
- W przypadku uczniów niepełnoletnich podpis składają rodzice/opiekunowie prawni. Uczniowie dorośli wypełniają i podpisują samodzielnie.
- Na ostatniej stronie wniosku w polu: „Dziecko posiada legitymację w wersji plastikowej nr ………….. wydaną ………………” należy wpisać dane, które znajdują się na pierwszej stronie legitymacji plastikowej w jej lewym dolnym rogu (nr i data wydania).
- Osoby, które już posiadają zdjęcie legitymacyjne wprowadzone w dzienniku elektronicznym, nie muszą go przesyłać na adres mejlowy sekretariatu.
Korzystanie z mLegitymacji ma charakter dobrowolny.